18 marca 2020 09:59
Najprościej odpowiedzieć - przez internet. Wystarczy profil zaufany. Oto poradnik!
Coraz więcej urzędów państwowych i samorządowych modyfikuje zasady obsługi klienta podczas epidemii koronawirusa. Bezpośrednie kontakty są ograniczone do niezbędnego minimum. Tak jest również w naszym urzędzie. To jednak nie oznacza, że w tym czasie nie można załatwiać spraw. Wręcz przeciwnie. Można to zrobić przez internet. Opisują to materiały, które przygotowało Minsterstwo Cyfryzacji. Zapraszamy do obejrzenia filmu o profilu zaufanym (poniżej) oraz listy spraw, jakie można za jego pośrednictwem załatwić CAŁOŚĆ TUTAJ
Zaręczony z samorządem, w poprzednim wcieleniu redaktor, wydawca, nieustająco marecki bloger
Opinie publikowane na łamach Portalu Społeczności Marek są prywatnymi opiniami piszących — redakcja Portalu nie ponosi za nie żadnej odpowiedzialności.
Osoby publikujące w artykułach lub zamieszczające w komentarzach wypowiedzi naruszające prawo mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe - Marki, Warszawa