Zachowaj Trzeźwy Umysł - 2008

Anna Konopka SP4

 23 czerwca 2008    10:31

206-003.JPGW połowie maja w Szkole Podstawowej nr 4 im. Stefana Roweckiego "Grota" rozpoczęła się kampania Zachowaj "Trzeźwy Umysł - 2008". Zaczęliśmy od rozpowszechniania informacji o celach i głównych zadaniach kampanii.

Program szkolnej kampanii "Zachowaj Trzeźwy Umysł - 2008"

Koordynator szkolny:  Beata Lisik

Główne cele kampanii:

  1. Poznawanie swoich mocnych stron

  2. Wykorzystywanie swoich mocnych stron do unikania zachowań ryzykownych.

  3. Promowanie zdrowego stylu życia.

  4. Wzmacnianie więzi grupowych i współpracy.


Zadania do realizacji:

  • akcja informacyjna na temat kampanii "Zachowaj Trzeźwy Umysł"

  •  zajęcia wychowawcze "Mój kwiat paproci - moje mocne strony"

  • zajęcia wychowawcze "Zdrowy styl życia"

  • zajęcia profilaktyczne w ramach wychowania do życia w rodzinie o wpływie nikotyny i narkotyków na organizm człowieka

  • konkurs plastyczny "W poszukiwaniu kwiatu paproci"

  • turniej sportowy "Szybciej, wyżej, mocniej"

  • pokaz szkolnych talentów

  • wystawa plakatów "Nasze mocne strony"

  • konkurs matematyczny dla klas I- III "Rozwijamy swój talent matematyczny"


Termin realizacji: 15 maj -  19.06 czerwiec 2008

Sprawozdanie z realizacji szkolnej kampanii "Zachowaj Trzeźwy Umysł - 2008"

W połowie maja w Szkole Podstawowej nr 4 im. Stefana Roweckiego "Grota" rozpoczęła się kampania "Zachowaj Trzeźwy Umysł -2008". Zaczęliśmy od rozpowszechniania informacji o celach i głównych zadaniach kampanii. Uczniowie zapoznali się z głównymi celami i zadaniami kampanii, a w głównym holu szkolnym powstała tablica z materiałami informacyjnymi. W dniu 2.06. został zorganizowany Dzień Dziecka pod hasłem "Nasz kwiat paproci - nasze bezpieczeństwo". W tym dniu uczniowie klas 1-3 uczestniczyli w zajęciach wychowawczych promujących zdrowy i bezpieczny styl życia, a uczniowie klas 4-6 razem z wychowawcami poszukiwali swoich mocnych stron. Wszystkie klasy brały udział w konkursie na najlepszy plakat, który został stworzony w trakcie zajęć wychowawczych. Wszystkie plakaty zostały przedstawione na szkolnej wystawie. Przeprowadzony został również indywidualny konkurs plastyczny "Poszukiwaniu kwiatu paproci", a najlepsze prace zostały wysłane do głównego organizatora tegorocznej Kampanii.Klasy V i VI wzięły udział w multimedialnej lekcji profilaktycznej dotyczącej wpływu nikotyny i substancji uzależnień na organizm młodego człowieka, po której uczniowie rozwiązywali test sprawdzający wiedzę na temat uzależnień. Wszyscy uczniowie mogli podziwiać  rozmaite talenty swoich kolegów, których pokaz odbył się na sali gimnastycznej. W trakcie pokazu Burmistrz Miasta Marki wraz z dyrektorem panią Magdaleną Osińską uhonorowali nagrodami najlepszych matematyków z mareckich szkół. Również młodsi uczniowi mieli szansę zaprezentować umiejętności matematyczne w Szkolnym Konkursie Matematycznym dla klas I ? III zorganizowanym dzięki Kampanii. Na boisku szkolnym odbyły się zawody i zabawy sportowe pod hasłem ?Szybciej -  Wyżej ? Mocniej, w których brali udział wszyscy uczniowie szkoły z podziałem na grupy wiekowe. Zawodnicy wzięli również udział w konkursie olimpijskim proponowanym przez organizatora Kampanii, a wypełnione ulotki zostały wysłane do Fundacji ?Zachowaj Trzeźwy Umysł? w Poznaniu.Dzięki środkom finansowym otrzymanych od gminnego organizatora tegorocznej kampanii mogliśmy zakupić materiały potrzebne do organizacji szkolnej Kampanii i nagrody dla uczestników konkursów i zawodów. Ogółem wydaliśmy kwotę - 951,69 zł.Impreza była bardzo udana, a działania zwróciły uwagę dzieci na własne możliwości, zwiększyły poczucie własnej wartości i wpłynęły na większą integrację zespołu uczniowskiego.

Koordynator Kampanii Szkolnej - Beata Lisik

Fotorelacja z działań:

2-czerwiec-069.jpg2-czerwiec-074.jpg2-czerwiec-049.jpg

2-czerwiec-054.JPG206-024.jpg206-025.jpg

206-031.jpg206-056.jpg206-059.jpg

206-048.jpg206-001.JPG206-002.JPG

206-005.jpg206-003.JPG206-006.jpg

206-011.jpg206-007.jpg206-009.jpg

206-012.jpg206-013.jpg206-015.jpg

206-046.jpg206-037.jpg206-044.jpg

206-045.jpg2-czerwiec-121.jpg

Galeria

zdjecie: 2696
fot. 1
fot. 2
fot. 3
fot. 4
fot. 5
fot. 6
fot. 7
fot. 8
fot. 9
fot. 10
fot. 11
fot. 12
fot. 13
fot. 14
fot. 15
fot. 16
fot. 17
fot. 18
fot. 19
fot. 20
fot. 21
fot. 22
fot. 23
fot. 24
fot. 25
fot. 26

Komentarze:

Zastrzeżenie

Opinie publikowane na łamach Portalu Społeczności Marek są prywatnymi opiniami piszących — redakcja Portalu nie ponosi za nie żadnej odpowiedzialności.
Osoby publikujące w artykułach lub zamieszczające w komentarzach wypowiedzi naruszające prawo mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe - Marki, Warszawa

skocz do góry