9 września 2013 21:45
Dobrze znacie powiedzenie "jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz". Kierując się tym porzekadłem, jako Grupa Marki 2020 wybraliśmy się w poniedziałek na rozprawę administracyjną dedykowaną obywatelom naszego miasta, a poświęconą ponownej ocenie oddziaływania na środowisko kluczowego fragmentu obwodnicy Marek ? od węzła przy M1 do przyszłego węzła Drewnica (gdzie w przyszłości wbijać się będzie ruch ze Wschodniej Obwodnicy Warszawy). Z poniedziałkowego spotkania z przedstawicielami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz Urzędu Wojewódzkiego wynotowaliśmy dla Was najważniejsze kwestie:
Dobre wieści dla kierowców - odcinek Marki-Drewnica będzie szerszy. Każda jezdnia będzie mieć cztery pasy (choć początkowo - pewnie do wybudowania WOWki - do ruchu będą przeznaczone po trzy pasy). Tak jak wcześniej sygnalizowaliśmy, trasa na wysokości Szpitalnej i Ząbkowskiej będzie prowadzona nasypem. Nad obiema ulicami znajdzie się wiadukt. Również nad ul. Marecką oraz rzeką Długą zostanie poprowadzony wiadukt o przęsłach liczących 100 m. Dobre wieści dla okolicznych mieszkańców ? inwestor i projektant deklarują, że zadaniem wykonawcy będzie położenie możliwie najcichszego asfaltu - zbiorniki retencyjne znajdą się pod ziemią - może dzięki temu w okolicy komarów będzie mniejRocznik 78
2006-2014 Radny Miasta Marki
od 2014 roku Burmistrz Miasta Marki
Opinie publikowane na łamach Portalu Społeczności Marek są prywatnymi opiniami piszących — redakcja Portalu nie ponosi za nie żadnej odpowiedzialności.
Osoby publikujące w artykułach lub zamieszczające w komentarzach wypowiedzi naruszające prawo mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
BYCHOWSKI - strony internetowe, sklepy internetowe - Marki, Warszawa