Pismo w sprawie poprawy jakości obsługi klientów Poczty Polskiej S.A. w Markach złożone.

Arkadiusz Werelich PowiatWołomiński

 25 lutego 2016    12:20

W dniu 12.02.2016 r. złożyłem w siedzibie Poczty Polskiej S.A. pismo w sprawie poprawy jakości obsługi jej klientów na terenie Marek. Pod pismem podpisało się w krótkim czasie blisko 200 mieszkańców. Przy tej okazji spotkałem się z Panem Dyrektorem przedstawiając zaistniałą sytuację. Rozmowę oceniam bardzo dobrze, więc teraz czas oczekiwania na odpowiedź. Jako optymista jestem dobrej myśli i mam nadzieję na reakcję ze strony Poczty Polskiej.

Galeria

zdjecie: 84822
zdjecie

Arkadiusz Werelich

Oddany lokalnym sprawom, samorządowiec, radny powiatu wołomińskiego, społecznik.

www.werelich.com

Komentarze:

Zastrzeżenie

Opinie publikowane na łamach Portalu Społeczności Marek są prywatnymi opiniami piszących — redakcja Portalu nie ponosi za nie żadnej odpowiedzialności.
Osoby publikujące w artykułach lub zamieszczające w komentarzach wypowiedzi naruszające prawo mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe - Marki, Warszawa

skocz do góry